Re: [WINNT] Win 8.1 na laptopie Lenovo G510 nie startuje automatycznie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8.1 na laptopie Lenovo G510 nie startuje automatycznie
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 10 Feb 2015 21:36:30 +0100

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:54da3ad0$0$18947$65785112@news.neostrada.pl...
Problem ten jest dość wkurzający chociaż błachy. Po włączeniu nowego laptopa wyświetla się duże logo Lenovo na czarnym tle i nic więcej się nie dzieje dopóki nie zostanie naciśnięty dowolny klawisz np. spacja, enter albo shift na klawiaturze. Dopiero po naciśnięciu jakiegoś klawisza kółeczko ładowania systemu zaczyna się kręcić i system startuje, inaczej laptop stałby tak do końca świata i jeden dzień dłużej. Nie wiem niestety jak rozwiązać ten problem. Komp pochodzi z jakiegoś marketu dla idiotów i nie jest mój tylko trafił w moje ręce.

Znajdź jak wejść do BIOSu i sprawdź w ustawieniach, czy nie ma zatrzymywania ładowania przy wystąpieniu jakiegoś błędu, etc., a naciśnięcie czegoś popycha proces startu dalej. Zamiast cichego startu ustaw wyświetlanie komunikatów startowych i może któryś pokaże, na czym proces się wyburacza? (możliwe, że naciśnięcie klawisza ESC "znika" ekran z logo i pokazuje te komunikaty, bez dodatkowego przestawiania).
Wtedy, zlikwidować przyczynę przestoju i powinno zabanglać.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you