Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 28 Jan 2015 02:09:41 +0100

Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości news:54c827f4$0$2141$65785112@news.neostrada.pl...
Da radę zrobić jakiś "skrót" wymuszjący łączenie się z konkretną siecią
nawet jak  jej nie wykrywa?

Wygoliłbym do zera liste sieci preferowanych i zaciągnął potrzebne od nowa...

Coś tam grzebałem w ustawieniach sieci wifi, nawet przydzielałem w
routerze stałe IP dla tego komputera, ale dalej to samo.
Sterowniki były przeinstalowywane.

Może firmware w ruterze, przymraża się, zawiesza, może by go dobrze odkurzyć, bo może się przegrzewać? (Bo to raczej nie karta) Albo... (na przykładzie XP, menu modern, W Viście będzie inaczej, ale z tą podpowiedzą myślę, że sobie poradzisz) Start, Panel sterowania, Połączenia sieciowe i internetowe, Połączenia sieciowe, na połączeniu wifi albo dwumlask LPM i przycisk Właściwości, albo jednomlask PPM i właściwości, zakładka Sieci bezprzewodowe, w polu "Sieci preferowane" możesz zarządzac ich listą, dodawać, usuwać, albo, jak to, sprawdź, zaznaczając problematyczną sieć i wybierz Właściwości. Zakładka Skojarzenie i u góry zaptasz "połącz nawet, gdy sieć nie nadaje". We właściwościach łączenia z siecią automatyczne. Spróbuj też zmienić kanał, na którym ona nadaje, przypisać na sztywno w ruterze, może tak być, że coś ją po prostu zagłusza, a jego restart powoduje, że nadawany kanał zmienia się. Karta wifi znajdzie ją automatycznie, jeśli nie została zafiksowana na konkretnym kanale radiowym. Można też ją na szxtywno zafiksować na pożądanym kanale. Stałość IP raczej nie ma tu znaczenia (no, nie powinna), łączenie nadajnik-odbiornik leży w innej warstwie, przydział numeru jest dopiero po pomyślnym nawiązaniu połączenia, więc kombinowanie z tym wcześniej to tylko drapanie się po tyłku.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you have a fast link and want to join, click beside... https://www.samknows.eu