Re: [WINNT] Win 8.1 na laptopie Lenovo G510 nie startuje automatycznie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8.1 na laptopie Lenovo G510 nie startuje automatycznie
From: Doxent <doxent@gazeta.pl>
Date: Tue, 10 Feb 2015 23:33:29 +0100

Znajdź jak wejść do BIOSu i sprawdź w ustawieniach, czy nie ma
zatrzymywania ładowania przy wystąpieniu jakiegoś błędu, etc., a
naciśnięcie czegoś popycha proces startu dalej. Zamiast cichego startu
ustaw wyświetlanie komunikatów startowych i może któryś pokaże, na czym
proces się wyburacza? (możliwe, że naciśnięcie klawisza ESC "znika"
ekran z logo i pokazuje te komunikaty, bez dodatkowego przestawiania).
Wtedy, zlikwidować przyczynę przestoju i powinno zabanglać.

Niestety wygląda na to, że laptop ma coś nie tak z klawiaturą i powiem gościowi aby go im to do sklepu oddał. Nie zawsze też działa litera 'p' albo jak się wciśnie to leci ciurkiem pppppp. Bios niestety nie wyświetla żadnych komunikatów. Nie zawsze też działa touchpad po restarcie systemu, brak kursora chociaż chodzą klawisze (mysz usb działa normalnie). Bios w trybie legacy bez uefi też nic nie wyświetla. Generalnie strasznie wkurza mnie w nowych sprzętach tzw. secure boot gdzie w 7-ce nie było z tym kłopotów. Aby wejść do biosu musiałem podłączyć klawę na usb bo laptopowa nie pozwalała i naparzać w F2 z prędkością kałacha aby wbić się w moment.
Robiłem też przywracanie do ustawień fabrycznych i nic to nie dało.