Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: Wed, 28 Jan 2015 16:55:29 +0000 (UTC)
Witaj ACMM-033, 28 sty 2015 w news:ma9csh$7t0$1
@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w  wiadomości
>
> Może firmware w ruterze, przymraża się, zawiesza, może  by go dobrze
> odkurzyć, bo może się przegrzewać? (Bo to raczej nie  karta)

To raczej nie to - bo są jeszcze inne komputery, a tylko
ten ma taki problem

> polu "Sieci preferowane" możesz zarządzac ich listą,  dodawać, usuwać,
>  albo, jak to, sprawdź, zaznaczając problematyczną sieć i  wybierz
> Właściwości. Zakładka Skojarzenie i u góry zaptasz  "połącz nawet, gdy
>  sieć nie nadaje". We właściwościach łączenia z siecią  automatyczne.

Właśnie tam grzebałem próbując różnych opcji. Usuwanie i
na nowo zapisywanie tej sieci itp. Dziwne jest to, że w
zakładce "zabezpieczenia" tej sieci opcje są wyszarzone
np. Typ zabezpieczeń, podczas gdy u mnie na W7 wszystie
opcje są tam aktywne (modyfikowalne)

> Spróbuj też zmienić kanał, na którym ona nadaje,  przypisać na sztywno

Wydaje mi się, że eksperyment z linuxem (wykrycie sieci i
połączenie bez problemów), brak problemów na innych
komputerach oraz fakt, że ten router automatycznie zmienia
kanał (czasami - wiem bo to kiedyś zaobserwowałem)
dostosowując sie do sygnałów innych sieci raczej wyklucza
kwestię kanałów. Poza tym skoro karta widzi mnówstwo
słabszych sygnałów...