Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: Wed, 28 Jan 2015 23:43:34 +0000 (UTC)
Witaj B.G, 28 sty 2015 w
news:54c923dc$0$2153$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Na te same co dał producent komputera?

Od początku były tam sterowniki producenta lapka. Trudno powiedzieć, czy
na nich był i czy często podobny problem (nie mój sprzęt)Potem
zainstalowałem najnowsze sterowniki do tego układu ze strony Realteka. Na
stronie producenta nie ma żadnego updatu - ta sama wersja od początku.
Dzisiaj wróciłem do tych właśnie sterowników. Zobaczymy.

> Vistę + jaja z WLAN przerabiałem wiele razy i _zawsze_ problem
> zostawał rozwiązany poprzez zainstalowanie dopracowanych driverów.

Innych niż używałem raczej nie znajdę. Dzięki za poradę - zobaczymy.