Re: [WINNT] Pagefile i SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile i SSD
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 7 Dec 2014 09:50:40 -0000
"JDX" <jdx@onet.pl> wrote in message news:54834fa1$0$2142$65785112@news.neostrada.pl...
nie ma sensu jezeli sie ze swapa korzysta
jezeli ma tam byc tylko dla zapewnienia wstecznej zgodnosci z pewnymi
programami to jak najbardziej
Że co? To tym bardziej nie widzę sensu swapa w ramdysku czy na SSD.

mam 32GB ram, programy wykorzystuja ponizej 8, drugie 8 jest na ramdysk
pozostale 16 robi tylko za sytemowe cache

po ustawieniu 2GB swapa na dysku twardym pomimo ze na moje oko nigdy nie
powinna zajsc koniecznosc korzystania z niego cos sie tam jednak dzieje
wole zeby dzialo sie to w ramie ktorego mam z zapasem niz na dysku z ktorego
jezeli juz korzystam to raczej intensywnie a ktory predkoscia w porownaniu
z ramem nie grzeszy

--
http://db.org.pl/