Re: [WINNT] Pagefile i SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile i SSD
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sat, 6 Dec 2014 17:55:17 -0000
"JDX" <jdx@onet.pl> wrote in message news:5481895d$0$2143$65785112@news.neostrada.pl...
On 2014-12-05 11:24,  ...:::WISKOLER:::... wrote:
[...]
Można by było się pokusić o taki plik np na dysku
wirtualnym tworzonym przy kazdym uruchomieniu systemu w pamięci RAM.
Nie pamiętam gdzie, ale gdzieś czytałem, że, wbrew pozorom, taka
operacja nie ma sensu.

nie ma sensu jezeli sie ze swapa korzysta

jezeli ma tam byc tylko dla zapewnienia wstecznej zgodnosci z pewnymi
programami to jak najbardziej

sam mam tak skonfigurowany system od lat (32GB ram, 2GB swap na 8GB
ramdysku) i minusow nie widze

oczywiscie ramu trzeba wtedy miec znacznie wiecej niz sie uzywa

--
http://db.org.pl/