Re: [WINNT] Pagefile i SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile i SSD
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 5 Dec 2014 11:24:47 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Borneq
naskrobał(a):

> Czy to nie spowolni? Czy SSD są tak mało wytrzymałe?

SSD maja mniejszą żywotność typu zapisz/skasuj dlatego przeniosłem pagefile
na talerz. A zwolnienia systemu nie widze bo mma sporo pamięci operacyjnej
i gdyby nie to że mam ustawioną wielkość na sztywno to pewnie ten plik
byłby minimalnie mały. Można by było się pokusić o taki plik np na dysku
wirtualnym tworzonym przy kazdym uruchomieniu systemu w pamięci RAM.
Szybkość byłaby zajebista ciekawe tylko jak by to działało i czy dałoby się
cos takiego zmontować.
--
...::: WISKOLER :::...
Przemęczony pracą wywiadowczą Stirlitz miał koszmary senne. Śniło mu