Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 7 Dec 2014 11:16:51 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą JoteR
naskrobał(a):

> A samoograniczanie się w środowisku *okienkowym* do 2 paneli poprzez
> korzystanie z nakładek nortopodobnych jest jakąś formą masochizmu. Przecież
> środowisko daje ci możliwość naotwierania praktycznie nieograniczonej liczby
> katalogów, między którymi do upojenia można przeciągać obiekty myszą. Co kto
> lubi...

Sadomasochizm z myszką w dłoni? To co robie przy pomocy klawy na dwóch
panelach Totalcommandera to nie zdążysz kliknąć dwa razy myszką.
--
...::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.