Re: [WINNT] Pagefile i SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile i SSD
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 5 Dec 2014 17:35:48 +0100

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości news:169a0pcwi76f$.osaqi3eudpke$.dlg@40tude.net...
SSD maja mniejszą żywotność typu zapisz/skasuj dlatego przeniosłem pagefile

Gdzieś wyczytałem o SSD pozbawionych tej wady, ale znacznie droższych przez to. Ale trochę mi to jednym okiem weszło, drugim wykapało...

na talerz. A zwolnienia systemu nie widze bo mma sporo pamięci operacyjnej
i gdyby nie to że mam ustawioną wielkość na sztywno to pewnie ten plik
byłby minimalnie mały. Można by było się pokusić o taki plik np na dysku
wirtualnym tworzonym przy kazdym uruchomieniu systemu w pamięci RAM.
Szybkość byłaby zajebista ciekawe tylko jak by to działało i czy dałoby się
cos takiego zmontować.

Skoro daje się montować na wolumin (mam tak u siebie, nawet startuję system z partycji bezliterkowej, tylko swap i pliki startowe) zamiast na literkę, to powinno się zamontować i na ramdysk. Gorzej z hiberfilem, ale muszę rozkminić, czy nie da się jednak i tu czegoś. Przypuszczam, że dało by się nawet zamapować na zasób sieciowy, gdyby ktoś się uparł... Tylko szybkość była by raczej nikczemna... Kurde, aż muszę sprawdzić, czy nie za bardzo gdybam :)) No i ryzyko, gdyby padło połączenie sieciowe.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you