Re: [WINNT] Windows 8.1 i USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8.1 i USB
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sat, 6 Dec 2014 17:52:32 -0000
"romek" <bez@maila.com> wrote in message news:1h789450j9ekn$.wl1vi3p55d5x.dlg@40tude.net...
Kupiłem nowy dysk zewnętrzny z USB 3.0. Podłączając go do portu USB 3.0 w
laptopie Lenovo Z710 jest on wykrywany, widać go w menedżerze urządzeń, ale
po chwili połączenie jest przerywane by po pewnym czasie znów był widoczny
i tak w kółko raz jest widoczny raz nie. W związku z tym nie można nic
kopiowac bo w każdej chwili proces może być przerwany. Windows 8.1 posiada
aktualne sterowniki i najnowszy BIOS (ze strony LENOVO). Na USB 2.0 ten
dysk działa bezproblemowo a na portach USB 3.0 poprawnie działają Pendrivy
i dyski zewnętrzne z USB 2.0.
Może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem a jeszcze lepiej zna rozwiązanie?

ja bym sprawdzil przez hub, kabel Y lub z dodatkowym zasilaniem

oraz oczywiscie sprawdzil dysk na innym sprzecie

---
antywirusowe Avast. http://www.avast.com

niepoprawny delimiter i nachalna reklama

--
http://db.org.pl/