[WINNT] nie działa tvn player.pl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] nie działa tvn player.pl
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 07 Oct 2014 21:40:11 +0200
w xp sp3 pl 32bit

Po dwudniowym boju osiągnałem częściowy sukces i mogę już oglądać nie
tylko reklamy przed ale i główny filmik.

U mnie pomogło odinstalowanie najnowszego Silverlight 5.1.30514.0
i zainstalowanie Silverlight 5.0.61118 (ostatni który odtwarza filmy,
kasowanie katalogu PlayReady nic nie dawało).

Co prawda nie jest idealnie bo nie działają przyciski play, pauza,
przewijanie, nie można zmaksymalizowac okna i wchodzi wygaszacz ekranu
w trakcie oglądania ale lepszy rydz niż nic.

Tylko dla tego playera.pl zainstalowałem nawet najnowszego Firefoxa
32.0.3 no i mam z nim związane pytanie.

Jak wyłączyć sprawdzanie aktualnosci pluginu SilverLight lub jak go na
stałe dodać do włączonych i zapamietanych (nie ma przy nim opcji Always
Activate).

Przy kazdym włączeniu Firefox drze się, że stara wersja plugin
vulnerable and should be updated.

--
Piter

  • [WINNT] nie działa tvn player.pl, PiteR <=