Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 4 Oct 2014 01:36:24 +0200
Dnia Fri, 3 Oct 2014 18:25:31 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Przemysław Ryk in news:g8picz2rgf4r$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> [..........]
>
> u mnie poczta i grupy via OE, i dziala ok, moze staroswieckie, ale warunek:
> musza byc i posty, i maile w jednym - spelniony.
>
> I teraz pytanie:
>
> czy mozna dostawic hamstera jako serwer przed OE, ale tak, zeby mu
> zaimportowac caly dotychczasowy dorobeku dbx-owy [maile,posty] z OE, zeby
> nie musial od poczatku _wszystkiego_ sciagac i zeby zaczal obslugiwac OE
> kontynuujaco?
> [...]

Maile - o ile zrobisz na Hamsterze konta IMAP - to raczej do ogarnięcia.
Posty z grup dyskusyjnych tak, żeby do Hamstera władować z OE - bardzo mocno
podejrzewam, że wątpię.

[ Tritter: Merry Christmas. House: And a happy go to hell.                 ]
[                               ("House M.D. 3x10 Marry Little Christmas") ]