Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 10:22:10 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:g8picz2rgf4r$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
No cóż, wychodzi kombinować, biorąc kompromis między oczekiwaniami, a tym,
co program daje...

Serio chce Ci się? Bo ja tam wolę odnośnie Usenetu duet Hamster + 40tude.

U mnie Dialog jest pierwszy do wywalenia, powód podawałem (streszczając: bardzo - przynajmniej dla mnie - niemiły błąd w obsłudze binarek). Nie bardzo mi się chce. Szkoda Dialoga, bo ma to, co jest mi bardzo przydatne - binarki w yEnc. Ale błąd go do moich potrzeb dyskwalifikuje. Kosmetykę, polegającą na powiedzmy, nieprawidłowym wyświetlaniu drzewka wiadomości, to jeszcze bym przecierpiał. Nie bardzo się chce, ale się musi, jak to pewien wąsaty pan powiedział.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.