Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 30 Sep 2014 17:22:06 +0200

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:542a8ae1$0$3157$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:m0cg8h$se5$1@node2.news.atman.pl...

Chciałem znaleźć porównanie WM i WLM, żeby choć dla ciekawości porównać je,

Nie wnikam o co Ci chodzi ale "Poczta systemu Windows" z visty działa mi skutecznie pod Windows 8.1.

Chodziło mi o porównanie tych programów w działaniu, aby wybrać ten, który mni bardziej odpowiada, szukałem w sieci, ale nie znalazłem porównania wprost. OE w pewnych sytuacjach brnie w maliny, co jest świetnym kąskiem dla crackeraze szkodliwym kodem, robiąc to w sposób całkowicie losowy. WLM przetestowalem na dużej newsgrupie i chociaż tyle się sprawił, że zaalarmował o przepełnieniu dysku. Nie było to prawdą, więc wyleciał szybciej, niż usiadł, ale chociaż nie zabrnął w maliny, jak to robi mocno przeciążony ilościowo OE. Pozostaje mi jednak szatkowanie (mocno uciążliwe) newsgrupy w OE, co mimo upierdliwości, jestem w stanie po kawałku zrobić, by osiągnąć zamierzony rezultat. WLM wygląda mi na program, chcący uszczęśliwić użytkownika na siłę, co mi się mocno nie podoba.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.