Re: [WINNT] XP i pliki .mts

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i pliki .mts
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 30 Sep 2014 17:24:26 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:542a55a0$0$3165$65785112@news.neostrada.pl...

Ja źle napisałem (zrozumiałem) :) Chodziło mi o to, że taki jednordzeniowy to mam w szafie :) Semprona z dwoma rdzeniami nie widziałem. To jest za

Być może, stąd napisałem, że mi mąci (w domyśle - mój biologiczny RAM)...

stare by mogło być 2 rdzeniowe/ czy też wątkowe - to czasy Pentium 3/4 (znów ktoś się czepi :) ).

Wiem w każdym razie o dwu-ten-tego Celeronach, a Semprony... Może poszukam, może rzeczywiście mi się z Selerami pomyliło? :)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.