Re: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...? - zakończone.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...? - zakończone.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 17 May 2014 14:11:09 +0200

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:53722716$2$2155$65785112@news.neostrada.pl...
Może jednak zacznij czytać uważniej albo zdradź sekret, jak w Hamsterze
trzymać archiwum grupy większe niż 2 GiB, np. tej:
Crosspost warning.

Miałem skończyć...
Sam plik folderów pl.misc.samochody zajął u mnie 1.8GB... OE nie był w stanie wczytać go w całości... Ale tu jakoś udało mi się pościąganie wszystkiego po kawałku (klucz w tym kiedy przerwać pobieranie i co zrobić dalej...). Cóż, wyszło, że szybciej, łatwiej i bezpieczniej, choć po prawdzie, na danych, to mi nawet nie zależy, chodzi mi po prostu o to, aby moja próba była rzetelna, stąd dążę do tego, by rozbieżność między tym, co jest na serwerze, a co będzie u mnie po ściągnięciu wszystkiego.

Może już nie ciągnijmy tego? Zdołałem ustalić co trzeba, może gdzieś w necie wygrzebię specyfikację pliku/ów *.DBX i dałbym radę ręcznie, lub czymś skleconym doraźnie, scalić tyle, ile się da...? Żeby choć część odzyskać... Serwer jest nieczynny, czasem pada na weekend, więc zacznę działać w poniedziałek, po południu już powinien banglać. A na razie, żeby przeciwdziałać skutkom (jeśli tylko nie przełamie granicy, to nawet, gdy część danych zostanie "przytłoczona" przez nadmiar, to kasując po kawałku mam znowu to, co mi "wsiąkło"), będę bardziej uważac na to, czy plik nie zmierza do niebezpiecznej granicy... Jakiś monitor wielkości pliku, poszukam w necie narzędzia i niech dba o temat...?
Tyle na razie ode mnie, resztę spróbuję sobie poradzić samodzielnie.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.