Re: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...? - zakończone.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...? - zakończone.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 12 May 2014 07:07:07 +0200

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:lkovc7$84r$1@node2.news.atman.pl...
Ćwiczę teraz przycinanie od końca tego pliku, by spróbować choć część struktury przywrócić do życia. Po uruchomieniu OE jakby coś przeindeksowywał, plik rośnie powoli, aż program komunikuje po kilku minutach, że nie wstanie, tak będzie leżał. To nowa przycięta kopia (z backupu oczywiście), coraz to więcej, może w końcu sięm uruchomi? Na import między tożsamościami nie mam na razie miejsca, ale i tak teraz tego nie zrobię, za dnia jak odsapnę, to spróbuję z importem, bo z uszkodzonego nie chce - widzi brak wiadomości.

Zakończone niepomyślnie - po obcięciu 256 kB końca pliku FOLDER DBX, OE wreszcie się uruchomił. Ale kompletnie bez struktury drzewka i listy grup. Cóż, pozostaje chyba mozolnie to drzewo odtworzyć, by nie ściągać ponownie tych 100 giga (choć mógłbym - łącze mi na to pozwala czysto teoretycznie zrobić w półtorej godziny). To raczej posklejam co mam, a resztę po prostu dociągnę, czego nie mam... I tym kończę temat, może kiedyś dochrapię cię jakiejś metody ratowania tego pliku? Lub chociaż jego części?

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.