Re: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...?
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Fri, 09 May 2014 12:47:52 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie ACMM-033
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Mam OE, gdzie jest gigant danych (grubo ponad 100GB). Jak chcę to wszystko
> skompaktować, to trwa to parę godzin, tymczasem potrzebuję skompaktować
> jedynie plik folderów, czy da się to zrobić albo komendą z wiersza, albo
> jakąś ukrytą opcją? "Backupuję Internet" i skrócenie czasu operacji bardzo
> by mi ułatwiło, a przede wszystkim - przyspieszyło by zaprowadzanie
> porządku. Z pojedynczymi plikami folderów radzę sobie sam, ale akurat ich
> kompaktować prawie nie potrzebuję, na każdą więc operację tracę
> bezproduktywnie kilka godzin. W czym rzecz? Przy wspomnianym backupowaniu
> [...]

Jest w Outlook Express taka opcja, która resetuje licznik uruchomień,
żeby OE nie pytał przy starcie czy kompaktować foldery.
Może to zadziała na twój problem? To było chyba tak:
Narzędzia > Zaawansowane > Konserwacja > Kompaktuj albo Oczyść.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/