[WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 8 May 2014 22:24:07 +0200
Mam OE, gdzie jest gigant danych (grubo ponad 100GB). Jak chcę to wszystko skompaktować, to trwa to parę godzin, tymczasem potrzebuję skompaktować jedynie plik folderów, czy da się to zrobić albo komendą z wiersza, albo jakąś ukrytą opcją? "Backupuję Internet" i skrócenie czasu operacji bardzo by mi ułatwiło, a przede wszystkim - przyspieszyło by zaprowadzanie porządku. Z pojedynczymi plikami folderów radzę sobie sam, ale akurat ich kompaktować prawie nie potrzebuję, na każdą więc operację tracę bezproduktywnie kilka godzin. W czym rzecz? Przy wspomnianym backupowaniu plik folderów mocno się rozrasta i nie chciałbym, aby rozrósł się do niechcianych 2GB, żeby czegoś w bazie danych nie pochrzanić. Łącze mam szybkie, więc dam radę pościągać wszystko na nowo, ale serwer news nie jest z gumy (łącze jego) i nie chciałbym go zarżnąć. Więc jeśli dało by się uniknąć ponownego ściągania danych wskutek uszkodzenia pliku folderów, to by było dobrze. Przeszukałem gugla, pokombinowałem trochę samodzielnie, ale utknąłem - nic sensownego nie ma. Jedyne więc, co mi pozostaje, to mozolne kompaktowanie całości... z niepewnym sposobem aby nie wywaliło będu przy kompaktowaniu pl.folderów - niestety, nie zawsze zadziała - i kolejne godziny w pizdu poszły... Na razie, mimo mocnej maszyny, czas operacji jest nie do przyjęcia... Cóż mogę uczynić, aby dało się do kompaktowania podstawić tylko plik folderów, bez pozostałych? Z tymi bowiem poradzę sobie sam. Acha, możliwie bez użycia zewnętrznych programów, bardzo chciałbym tego uniknąć.
Any ideas? :))

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.