Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Tue, 01 Apr 2014 22:42:15 +0200
W dniu 2014-04-01 07:28, Piotr Palusiński pisze:
In news:lhcq9f$aah$2@node1.news.atman.pl,
*animka* <animka@tonieja.wp.pl> typed:

Jakiś czas temu wyczyścilam sobie zbędne pliki
(oczyszczanie dysku C i oczyszczenie plików systemowych) no i tak mam
jak mam.

To są skutki czyszczenia systemu, nie wiedząc co się robi.
Wykonaj jak radzi Picasso - ma takiego samego 'zdolnego delikwenta' jak Ty.
http://www.fixitpc.pl/topic/6036-pusta-strona-wlacz-lub-wylacz-funkcje-systemu-windows/

Tam jest o Windows 7, ale nieważne.
Nie działa u mnie i nie będzie działało, chyba, że zainstaluję Win8 (i 8.1) od nowa.
Denerwował mnie jakiś proces i także jakiś plik usunęłam z Windows System32.

--
animka