Re: [WINNT] [ ot ] po rootkicie - przechodzenie z trybu Ultra DMA 5 -->

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ ot ] po rootkicie - przechodzenie z trybu Ultra DMA 5 --> PIO
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 13 Mar 2014 01:55:50 +0100

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:5320e4de$1$2372$65785112@news.neostrada.pl...
ja moze "metafizycznie", ale wierze,ze zawsze mozna w reperacji zrobic wiele,a potem jeszcze wiecej, by obylo sie bez formatu. Poza przypadkami, gdy nie obedzie sie.

Takowoż... I mnie "śmieszy", gdy komuś nie idzie net (nie w tym sensie, co Tobie tu poniżej, tylko po prostu, nie idzie), czy maile słabo chodzą, no, ogólnie, jakieś drobne pierdoły.... i format formata formatem pogania. Tegoż robię tylko wtedy, gdy w systemie plików siedzi coś, co się usunąć nie daje (i nie o babola chodzi, ten jest zawsze do usunięcia), lub jest to nadmiernie trudne. Jak trzeba reinstalować, golę po prostu z wszelkich plików dany wolumin, lub przerzucam je do katalogu o nazwie typu "BACKUP" staram się, by był max 8-literowy, max 3 litery rozszerzenia i dużymi literami. Kładę system na nowo i zachowuje się jak niewinna lelija, czy insza dziewica, a z odłożonymi plikami bawię się spokojnie bez zmartwienia, że coś mi się wysra. I czasem dopiero tu AV coś znajduje... Ale śpiącego, niegroźnego, o ile mi się paluch na Enter w niewłaściwej chwili nie omsknie :))

Kiedys padl mi internet, zero mozliwosci polaczen. I w sprawie reperacji: zero efektow po nakladce systemu, zero mozliwosci dzialania na winsock2, zero skutkow po lspfix, po winsockxpfix,etc. W koncu - zero mozliwosci reinstalacji protokolu tcpip. Stupor. I nagle: w nettcpip.inf zmien 0xA0 na

Przełaziłem przez to. Ale powiedzmy, że eksperymentalnie na systemie i tak przeznaczonym do zniszczenia. Rozwałka jednego ażnego klucza, którą dość mocno wymusiłem - i calusieńka sieć do imentu zero... Więc nie biłem się zbytnio... spróbowałem jednak przywrócić temat i dumna zipa. Rozwaliłem jeszcze parę rzeczy i sru, położyłem nowy system :)

0X80, odinstaluj tcpip, odwroc zmiane w inf, zainstaluj tcpip. Znalazlo sie rozwiazanie? znalazlo. 5 minut roboty. A juz czail sie format. Polega na zadaniu pytania wlasciwej osobie, jakos tak to widze,w koncu gdzies na nia sie trafi, nie tutaj, to tam,albo siam. To w koncu tylko bity. Ktos musi sie na tym w koncu znac bardziej niz "formatowo", po prostu spec zna na wylot subtelnosci.

Najgorsze, że średnio tego w necie szukać. Google znajduje, owszem, ale lawinę, multum pytań, gdzie inni pytają o to samo, bądź o coś podobnego. A meritum zero. Nawet tam, gdzie by się z pierwszej ręki spodziewać pomocy - u producenta programu/sprzętu/systemu. Z tymi wicami apropos UDMA to też się od pizdy naszukałem, i za chuj nie znalazłem rozwiązania. Mocne słowa, ale i wkurwienie duże, a i desperacja niemała. Dopiero kombinując cząstkowo, tu na szczęście por. Gógiel nie nawalił, z maleńkich puzzelków, doszedłem najpierw do tego, czego w ogóle szukać, a w trakcie szukania wyciągać drobne niuanse z rezultatów - i wreszcie skleiłem to do kupy. Wrzuciłem na grupę też z tego powodu, że jakby ktoś szukał w podobnej sprawie, to wreszcie coś znajdzie. Powinno zadziałać od W2k aż do obecnych W8.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.