Re: [WINNT] [ ot ] po rootkicie - przechodzenie z trybu Ultra DMA 5 -->

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ ot ] po rootkicie - przechodzenie z trybu Ultra DMA 5 --> PIO
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Wed, 12 Mar 2014 23:50:43 +0100
ZZZ in news:lfq6tn$5mn$1@mx1.internetia.pl
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:531f8612$0$2361$65785112@news.neostrada.pl...
artiun in news:531f71a2$0$2238$65785112@news.neostrada.pl
[...........]
rootkitów się nie leczy.
jakis glupek napisal tutaj,ze wyleczyl rootkita? bo ja wyczytalem w
watku,  ze [usunal], a potem napisal: [po wyleczeniu], domyslnie -
[wyleczeniu  systemu], no bo przeciez nie rootkita, ktorego juz nie bylo.
Włączę się :)  rozumiem, że poczułeś się dotknięty uwagą artiuna.
Odłóżmy to na bok, niezależnie od Jego intencji.

bez przesaday z tym dotknieciem :) moja odpowiedz autoglupkowa (chyba jednak...) dala znak o dystansie,a odpowiedzialem jeno po to, by dac znak, ze prosty lud odroznia rootkita od wirusa. Spokojnie, tzw. luz.

Niby usuniesz, niby wszystko, a i tak
jakieś g...o gdzieś zostanie i czasem przymula.
Mniej stresu, jak wszystko będzie od nowa.

z rootkitami to jest tak,ze nie po to sa metody usuwania, by pierwszym pomyslem byl format. Moze inaczej: jest mozliwe, ze po pewnych operacjach na rootkicie nie bedzie konieczny format. Oczywiscie znam poglad, ze tak naprawde rootkita nie usunie sie do konca (nigdy...), tzn nie ma gwarancji 100% - ale jak mi autor combofixa napisal,zebym go najpierw posluchal, potem przemyslal,a potem dopiero formatowal, to go posluchalem, przemyslalem i poki co - nie formatuje. Poplotkowalem na fixitpc.pl, poplotkowalem na techsupportforum.com/forums/ i np. obylo sie bez combofixa,a skonczylo na paru mniej inwazyjnych softach z kluczowym udzialem TDSSKiller

reinstaluję tylko przy dużej modernizacji komputera albo (odpukać) po "robactwie".

obym nie mial robactwa, w tym - rootkitowego, po ktorym _naprawde_ bedzie konieczny format.