Re: [WINNT] [ ot ] po rootkicie - przechodzenie z trybu Ultra DMA 5 -->

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ ot ] po rootkicie - przechodzenie z trybu Ultra DMA 5 --> PIO
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 12 Mar 2014 22:17:27 +0100

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:5320a00e$1$2375$65785112@news.neostrada.pl...
Jestem przeciwko pośpiesznej reinstalacji.

Jak i ja.

Dopowiem coś, w przypadku wirusa, zapchanego autostartu się tego nie robi.
Ale rootkit to co innego! Jak? ktoś go usunął? Cały system jest zarażony.

A przepuścić wolumin przypinając go w innym systemie i dając dogłębny skan? :) Kilka nieusuwalnych tak poległo :)

Na to nie ma rady, formaat i postawienie sysa na nowo. Chociaż puryści

No, bezpieczniej, w końcu antywir niekoniecznie wszystko wykryje, a wtedy cały trud idzie w pizdu. Ale nie zawsze jest możliwość. Kurwię na duży komputer, bo system zachowuje się niekiedy, jak po dobrych dragach (nie wywala się na niebiesko), ale mam tam rzeczy, które reinstalacja prawie bezpowrotnie usunie, o tyle dobrze, że nie mają wartości sentymentalnej. Pilnuję zachowania i interweniuję na bieżąco.

proponują jeszcze zerowanie dysku.

To już rzeczywiście, przegięcie.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.