Re: [WINNT] [ ot ] po rootkicie - przechodzenie z trybu Ultra DMA 5 -->

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ ot ] po rootkicie - przechodzenie z trybu Ultra DMA 5 --> PIO
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Wed, 12 Mar 2014 23:50:47 +0100
ACMM-033 in news:lfqiu7$eto$1@node2.news.atman.pl
[..........]
Na to nie ma rady, formaat i postawienie sysa na nowo. Chociaż puryści
No, bezpieczniej, w końcu antywir niekoniecznie wszystko wykryje, a wtedy cały trud idzie w pizdu. Ale nie zawsze jest możliwość. Kurwię na duży komputer, bo system zachowuje się niekiedy, jak po dobrych dragach (nie wywala się na niebiesko), ale mam tam rzeczy, które reinstalacja prawie bezpowrotnie usunie, o tyle dobrze, że nie mają wartości sentymentalnej. Pilnuję zachowania i interweniuję na bieżąco.
proponują jeszcze zerowanie dysku.
To już rzeczywiście, przegięcie.

ja moze "metafizycznie", ale wierze,ze zawsze mozna w reperacji zrobic wiele,a potem jeszcze wiecej, by obylo sie bez formatu. Poza przypadkami, gdy nie obedzie sie. Kiedys padl mi internet, zero mozliwosci polaczen. I w sprawie reperacji: zero efektow po nakladce systemu, zero mozliwosci dzialania na winsock2, zero skutkow po lspfix, po winsockxpfix,etc. W koncu - zero mozliwosci reinstalacji protokolu tcpip. Stupor. I nagle: w nettcpip.inf zmien 0xA0 na 0X80, odinstaluj tcpip, odwroc zmiane w inf, zainstaluj tcpip. Znalazlo sie rozwiazanie? znalazlo. 5 minut roboty. A juz czail sie format. Polega na zadaniu pytania wlasciwej osobie, jakos tak to widze,w koncu gdzies na nia sie trafi, nie tutaj, to tam,albo siam. To w koncu tylko bity. Ktos musi sie na tym w koncu znac bardziej niz "formatowo", po prostu spec zna na wylot subtelnosci.