Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Thu, 27 Feb 2014 12:00:22 +0000 (UTC)
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> Nawiązuję do Twoich słów:

> "Jeśli chcesz w pełni bezpiecznie przechowywać takie dane zainteresuj
> się np. programem KeePass2."

Kluczowe słowo przechowywać.

> Stwierdziłem, że nic na tym nie zyskam gdyż hasła tak czy owak zawsze
> muszą trafić do przeglądarki w jawnej formie. Co za różnica, czy trzymam
> je w sejfie czy w KeePass2 czy zapamiętane w przeglądarce osobistego
> komputera skoro i tak zawsze w formularzach muszą być podane otwartym
> teksem?

To jest pytanie w stylu co za różnica czy mam zapisane wszystkie swoje
dane logowania na jednej kartce przylepionej do monitora czy każde na
innej ulegającej po krótkim czasie samozniszczeniu i przechowywanej w
sejfie?

> cudujemy po to aby
> za chwilę jawnie je przesyłać. Czy nie odnosisz takiego wrażenia?

Bez przesady. Jawne są tylko na komputerze. Przesyłane przez sieć są
zaszyfrowane.

--
Piotr Borkowski