Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 24 Feb 2014 19:35:24 +0100

Przed wydaniem Windows 8 były pogłoski, że hasła będzie można
synchronizować, ale nie mogę znaleźć żadnego potwierdzenia, że tak
się faktycznie stało. Przeciwnie, jest napisane, że hasła
przechowywane są lokalnie.

To jakim cudem tak się stało? Żadna inna koncepcja mi nie przychodzi do głowy. Wszelkie hasła, które chciałem aby były zapamiętane (bankowe, CMSy itp), po reinstalacji (format c:) powróciły jak feniks z popiołów. Pewnie tak właśnie Obama podsłuchał Merkel :-D

Mało tego - nawet ulubione witryny, które dawno temu usunąłem z ulubionych, powróciły.

--
Pozdrawiam
Marek