Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 28 Feb 2014 22:26:28 +0100

w mBanku są dodatkowo kody SMS.

  Nienienie.
  W mBanku ciągle jeszcze można stosować jakieś sensowne zabezpieczenie,
w postaci "papierowych" haseł jednorazowych.
  Od czasu "naganiania na SMS" odpłatne, to prawda. Ale jest.

SMS jest odpłatnie?? Nic o tym nie wiem. Może na jakiejś konkretnej usłudze włączyli odpłatność. Ja mam darmowe.

BTW: już widziałem, że w końcu banki zaczynają ostrzegać, aby co
  najmniej nie obsługiwać SMSów na tym samym urządzeniu co przeglądarka,
  ale do tego klienci musieli się sparzyć :>

Heee... dlaczego nie? Mi się zdarza czasem, w sytuacjach awaryjnych ale czynię to. Jakie jest zagrożenie?

--
Pozdrawiam
Marek