Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 24 Feb 2014 18:13:39 +0100
Marek <precz@spamowi.com> napisał(a):
Witam,
Reinstalowałem system od zera. Jakież było moje zaskoczenie gdy po zalogowaniu się na moje konto Microsoft (nie ma innej metody pobrania update do 8.1), odzyskałem wszelkie zapamiętane hasła - m.in. do banku. A to oznacza, że M$ na swoich serwerach przechowuje tego typu dane i to niezaszyfrowane (zapewne są to pliki tekstowe itp). Czy dobrze interpretuję, że pracownicy techniczni Microsoft lub współpracujący z nimi szpiedzy z USA zyskali dostęp do mojego konta z chwilą gdy wyraziłem chęć lokalnego zapamiętania hasła?

Przed wydaniem Windows 8 były pogłoski, że hasła będzie można synchronizować, ale nie mogę znaleźć żadnego potwierdzenia, że tak się faktycznie stało. Przeciwnie, jest napisane, że hasła przechowywane są lokalnie.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/