Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Mon, 24 Feb 2014 16:02:02 +0100
W dniu 2014-02-24 10:41, Marek pisze:
W dniu 2014-02-24 09:45, 2late pisze:

A to w ogole sie da?
W bankach z jakich korzystam hasla nie sa zapamietywane nawet jesli mam
wlaczane zapamietywanie hasel. Tyle ze to Firefox. Do glowy by mi nie
przyszlo uzywanie IE do bankowosci. ;)

W FF hasła są pamiętane. Sprawdziłem przed chwilą. Nie są pamiętane
tylko tam, gdzie zastosowano atrybut niezachowywania hasła. To w/g
uznania webmastera. Tak więc mówisz nieprawdę.

Dziwne, nie spotkałem się jeszcze ze stroną, która wymusza zapamiętanie hasła - zawsze jest pytanie - czy zapamiętać hasło dla tej strony - tak, nie tym razem, nigdy nie pytaj o pamiętanie hasła do tej strony (czy jakoś tak)
Wskaż stronę, która wymusza zapamiętanie hasła w przeglądarce.