Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Sun, 23 Feb 2014 22:35:38 +0100
U偶ytkownik "Marek" <precz@spamowi.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ledosg$990$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-02-23 22:16, marfi pisze:

U偶ytkownik "Marek" <precz@spamowi.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
Czy Ty czytasz w og贸le co pisz臋? Mam spore w膮tpliwo艣ci. Dla
przypomnienia przeczytaj sobie tytu艂 niniejszego w膮tku.

  U mnie po reinstalacji system nigdy nie by艂 szybszy ale zawsze nie
nadawa艂 si臋 do u偶ytku - musia艂em po艣wi臋ca膰 kilka dni na przygotowanie go
do pracy.
Sko艅czy艂o si臋 to dopiero wtedy gdy zacz膮艂em u偶ywa膰 IfW (Image for
Windows) czyli  14.06.2008 :)

Oto Twoje s艂owa, do kt贸rych si臋 odnios艂em:
"Z moich prywatnych dozna艅 wynika, 偶e z czasem system jest wydajniejszy. "

Owszem, ale nie po reinstalacji z p艂yty zakupionej kilka lat wstecz a po "uzdatnieniu" polegaj膮cym na zainstalowaniu poprawek, nowszych sterownik贸w, wy艂膮czeniu tego co niepotrzebne itp.

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>