Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 26 Feb 2014 18:37:03 +0100

Użytkownik "Marek" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości news:lek8jp$4im$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-02-26 08:27, ACMM-033 pisze:

W rzeczy samej. Pojemny, a leciutki jak piórko.
Po co? Gdyby nie to, że systemowi plików może się zdarzyć paść (bo cuś
pomazało, bo..., bo...) to nie robić w ogóle. Łatwiej jest odzyskać
dane, gdy są ułożone sekwencyjnie, niż gdy są porozrzucane.

A w tym sensie. Szczerze mówiąc lepiej jest zadbać o to aby przywrócić

W rzeczy samej.

system z kopii zapasowej niż odzyskiwać potem dane, pewnie z

No jasne, że tak! Tylko bywa, że czasem coś padnie tuż przed zrobieniem takiej kopii..

pośrednictwem firm biorących tysiące za taką usługę. Nie sądziłem, że w samych założeniach można planować konieczność odzyskiwania danych z dysku :-)

Kiedyś gościa skasowałem na 5 paczek, w sytuacji, gdy warsztat zaśpiewał mu 8 koła... Za taki odzysk właśnie :) A mnie z kolei czeka taki właśnie odzysk, ale już warsztatowy - fizycznie zdechł dysk... jakiś czas przed tym zamówiłem 2TB jak jeszcze były tanie, ale gość (nick ArtDora, alias Rafał S. z Wrocławia) kasę wziął, a dysku (na niego miałem przewalić dane, bo już widziałem, że coś się dzieje - pojawiać się zaczęły problemy z działaniem) do dziś nie nadesłał, ani kasy nie oddał. Backupu nie było jak na czas zrobić, bo wszystkie dyski miałem już zapchane i w końcu ten felerny dysk pożegnał się na zawsze, odchodząc w krainę wiecznych Bad-Sektorów... Czasem tak to z backupami bywa... Mam zanabyty 3TB, ale prawie nie mam czego przerzucić...

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.