Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 23 Feb 2014 22:31:56 +0100
Dnia Sun, 23 Feb 2014 21:07:07 +0100, mr misio napisał(a):

> A po co konkretne? Wystarczy subiektywne odczucie, bo jest
> najwazniejsze. Jak mam jeden sprzet i na tym sprzecie jedno dziala
> lepiej od drugiego - to po co mierzyc milisekundy?

No czekaj. Skoro przykładowo Windows 7 to wydajnościowa pomyłka, a Windows 8
jest od tego wolne, to różnice powinny być na tyle duże, żeby to bez
problemów wychwycić. Czyli nie milisekundy. Subiektywne Odczucie może być
bardzo mylące - pamiętasz pewien eksperyment, w którym do Visty wstawiono
nakładkę zmieniającą trochę jej wygląd i dawano narzekającym na jej
wydajność, żeby ocenili działanie „bety nowej wersji Windows”? :)

[ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło    ]
[ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał        ]
[ sąsiad.                                                  (Bernd Stelter) ]