Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Sun, 23 Feb 2014 22:46:57 +0100
U偶ytkownik "Przemys艂aw Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:19q6t9axob41g$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

Mhm. Czyli generalnie Twoje Naj艣wi臋trze Przekonanie, ma by膰 wi膮偶膮ce i
kropka?

Ale偶 sk膮d - nikogo nie nawracam - po prostu mam w dupie to, 偶e kto艣 ma inne wra偶enia ni偶 ja :) Zreszt膮 dzisiaj nikt by mnie nie nam贸wi艂 na powr贸t do Visty - nawet w postaci maszyny wirtualnej nie u偶ywam bo zosta艂a w Virtual Server 2005, kt贸ry w W8 nie dzia艂a (niestety) i w efekcie "Najpe艂niejsze wydanie systemu Windows" z 2007 roku le偶y na p贸艂ce z innymi zabytkami techniki rodem z Redmond.

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>