Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 1 Feb 2014 18:23:18 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości 1saig8bn806oz.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1saig8bn806oz.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

Ale to też zależy od treści plików. Jak pakowałem swoje multimedia i dane, to bywało, że 7z był najsłabszy, RAR pośrodku, a o dziwo, najlepiej spakował
ZIP... I wygrywał niekiedy o całkiem pokaźną ilość bajtów. B. często
wygrywał jednak RAR, a 7Z był drugi, ZIP czesto jednak odstawał w granicach
błędu statystycznego jedynie.

Dlatego wyszczególniłem, jakiego rodzaju pliki pakowałem. Chcesz, to zrobię
dokładniejsze zestawienie - ile plików, w jakim formacie i zajmujących
oryginalnie ile miejsca zostało w paczkę wrzuconych. :D

Na razie poczekaj, nie jest to tak istotne, robiąc tak duże paczki ja robiłem tak, że poszczególne porcje przepuszczałem prze 3 pakery, ZIP spod TC, RAR i 7z wtyczkę. Wybierałem najciaśniejsze archiwum, resztę wywalałem. Czasu miałem, więc mogłem sobie na taki manewr pozwolić. Kupuję nowy dysk, porobię próby u siebie, może da sie porównać wyniki? Spoko, nie deprecjonuję, ciekawi mnie po prostu porównanie wyników uzyskanych w różnych środowiskach, na różnym sprzęcie.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.