Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Mon, 20 Jan 2014 14:09:55 +0100
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Piotr C.
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Przepraszam, Irfana wymieniłeś a Totalcmd ktoś inny.

> Moje pytanie w takim razie - po co używacie 7zip, winrar itd. jak Totalcmd
> radzi sobie z tym równie dobrze a nie instalujemy dodatkowego syfu?

7zip potrafi rozpakować wiele instalek,
jeszcze lepszy jest Universal Extractor.
A co do programu "GOM Player", który wymieniłeś
(na oko niezła kobyła), to ja proponuję XXMPlay :
http://www.un4seen.com/xmplay.html

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/