Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 19 Jan 2014 21:28:03 +0100
Dnia Sun, 19 Jan 2014 18:01:08 +0100, Piotr C. napisał(a):

> Moje pytanie w takim razie - po co używacie 7zip, winrar itd. jak Totalcmd
> radzi sobie z tym równie dobrze a nie instalujemy dodatkowego syfu?

No nie do końca sobie tak pysznie radzi. Nie wiem, jak w betach wersji 8.50
Total Commandera, ale chyba wewnętrzny moduł z nową wersją formatu RAR sobie
nie radził.

[ Fotografia żony w portfelu przypomina, że zamiast niej mogłoby być       ]
[ w tym miejscu znacznie więcej pieniędzy.                (JoeMonster.org) ]