Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 Jan 2014 19:48:05 +0100
Dnia Tue, 21 Jan 2014 09:32:14 +0100, GAD Zombie napisał(a):

> TC nigdy w pełni nie obsługiwał RARa. Niejedno archiwum musiałem pakować
> czy rozpakować winrarem, bo TC nie dał rady. Tylko dawno to było i nie
> pamiętam dziś za bardzo w czym tkwił problem. Czy chodziło o hasła, czy
> o wieloczęściowe archiwum czy coś jeszcze... Zdaje się, że w ogóle
> wciśnięcie ale+f9 na rarze wymagało kiedyś zainstalowanego zewnętrznego
> programu. Można było tylko wejść do rara i wypakować jak z katalogu
> (f5). Ale może już coś bredzę, bo to dawno było.
> Dziś bardzo rzadko używam rara. Też wolę jednego zipa do wszystkiego i
> mieć spokój.

Wiesz - tak po zastanowieniu, to stwierdzam, że całkiem możliwe, że masz
rację. Może mi się pokićkało dlatego, że cały czas mam w Total Commanderze
podpiętego 7-zipa. Faktem jest, że RARy głównie rozpakowuję.

[ Everything is relevant. Until it's not.                                  ]
[                             (Gil Grissom, "CSI 4x21 Turning the Screws") ]