Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 30 Jan 2014 20:12:01 +0100
Dnia Thu, 30 Jan 2014 03:30:17 +0100, ACMM-033 napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
> x5hi0pi5pxqz.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:x5hi0pi5pxqz.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
>
> Ale to też zależy od treści plików. Jak pakowałem swoje multimedia i dane,
> to bywało, że 7z był najsłabszy, RAR pośrodku, a o dziwo, najlepiej spakował
> ZIP... I wygrywał niekiedy o całkiem pokaźną ilość bajtów. B. często
> wygrywał jednak RAR, a 7Z był drugi, ZIP czesto jednak odstawał w granicach
> błędu statystycznego jedynie.

Dlatego wyszczególniłem, jakiego rodzaju pliki pakowałem. Chcesz, to zrobię
dokładniejsze zestawienie - ile plików, w jakim formacie i zajmujących
oryginalnie ile miejsca zostało w paczkę wrzuconych. :D

[ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata.     ]
[                                                     (znalezione w necie) ]