Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 1 Feb 2014 18:17:14 +0100

Użytkownik "Artur Frydel" <spamerom@mowimy.nie> napisał w wiadomości news:1p703tu2jqs1g$.dlg@bzyk.dyndns.org...
Niestety, po własnych bojach z tymże, jestem z żalem zmuszony tego tytułu
Dialogowi  odmówić... Błąd dla mnie jest na tyle poważny, że do
poważniejszych zastosowań czterdziestkę po prostu zdyskwalifikował (obsługa
binarek).

Binarek nie obługuje się usenetem. On cały mało-poważnie się do tego
nadaje ;-)

Jednak kilkaset GB tak pościągałem (po cos też nabyłem dysk 3TB) :)... Nadaje się, tylko teraz coraz mniej serwerów daje możliwość darmowego skorzystania z tychże, większość jest płatna. A tak, to bez binarek... Temat jest prawie nieguglowalny...

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.