Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Mon, 20 Jan 2014 09:34:51 +0100
On Sun, 19 Jan 2014 19:13:31 +0100
"R.e.m.e.K" <go@dev.null> wrote:

> Czy tym softem moglbym *latwo* wywalic z PDFa strony np. 5, 9, od 10 do 15 i
> 25? Konkretnie mam na mysli strony z reklamami z pisma w PDF.

Tak, idealnie, zakładka Visual reorder chyba.

> To zobacze, ale napisz co ch..wego jest w Foobarku?

Próbowałem go rok-dwa temu i sam już nie pamiętam, ale:
 - brak unicode - skreślał całkowicie (słucham czasem koreańskiego i
chińskiego popu)
 - brak gracenote
 - ogólna toporność, jak bym to sam w Delphi napisał ;)
 - (tu brak pewności) biblioteka audio tworzona wg. tagów w mp3, które
są mocno nieidealne, zamiast po prostu pliki i katalogi + łatwy dostęp
do playlist.

Ale jak mówie, wywaliłem, nie zakochałem się, więc nie pamiętam. I tak
wiem, są do tego jakieś moduły itd., ale nie przekonał mnie.

> WTW rulez

Też miałem i sie wysypywał co jakiś czas, gubił ikonke, wycieki
pamięci, niedoróby. W 2011 zmieniłem na Pidgina. Teraz coś im nie idzie
development i nowej wersji od dawna nie widać, ale stara działa OK.

pozdr.