Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 Jan 2014 19:18:05 +0100
Dnia Mon, 20 Jan 2014 09:34:51 +0100, Piotr C. napisał(a):

(ciach…)

> Próbowałem go rok-dwa temu i sam już nie pamiętam, ale:
>  - brak unicode - skreślał całkowicie (słucham czasem koreańskiego i
> chińskiego popu)

Wrzuciłem mu na playlistę plik ze znakami: 釱öĆ…” w nazwie. Wciągnął bez
problemu. Wrzuciłem tagowanie na podstawie nazwy pliku - wciągnął bez
problemu.

Zresztą - szybki wrzut w Google:
http://www.hydrogenaudio.org/forums//lofiversion/index.php/t19129.html%3Cbr%20/t31626.html
(a to posty z 2005 roku).

>  - brak gracenote

Możliwe, że jakaś wtyczka to załatwia - nie szukałem.

>  - ogólna toporność, jak bym to sam w Delphi napisał ;)

Proszę Cię. Mnie tam osobiście wygląd foobara odpowiada - czysto,
minimalistycznie, konkretnie. :) Jak chcesz wypaśnie wizualnie, to popatrz
choćby na http://techsplurge.com/3316/15-foobar2000-skins-themes/ -
możliwości dostosowania wyglądu są naprawdę spore.

>  - (tu brak pewności) biblioteka audio tworzona wg. tagów w mp3, które
> są mocno nieidealne, zamiast po prostu pliki i katalogi + łatwy dostęp
> do playlist.

Tu żeś przestrzelił. Drzewko folderów z plikami mam jak najbardziej
widoczne, porządkowanie według różnych kryteriów (struktura folderów,
artysta, album itd.), wyszukiwanie szybkie i z niezłymi możliwościami
filtrowania. Aktualnie otwarte playlisty w postaci zakładek w drugiej części
okna.

> Ale jak mówie, wywaliłem, nie zakochałem się, więc nie pamiętam. I tak
> wiem, są do tego jakieś moduły itd., ale nie przekonał mnie.

Mnie kupił. :D Choć znajomym mniej obytym / mniej chętnym do grzebnięcia w
konfiguracji i dopasowywaniu do siebie, to jednak AIMP3 instaluję.

> Też miałem i sie wysypywał co jakiś czas, gubił ikonke, wycieki
> pamięci, niedoróby. W 2011 zmieniłem na Pidgina. Teraz coś im nie idzie
> development i nowej wersji od dawna nie widać, ale stara działa OK.

W tym temacie, to sobie akurat Mirandę NG chwalę. :D

[ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
[ not religion, that's marriage.              ("CSI 9x19 The Descent Man") ]