Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 19 Jan 2014 17:24:46 GMT
Witaj mr misio, 18 sty 2014 w news:lbev8q$e04$1@node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> A wy?

Żeby nie powtarzać innych:

KMWakeup - jedyny program jaki znalazłem, co wybudzi mi laptopa z
hibernacji i włączy radio rano (nie chce mi się używać do tego
harmonogramu zadań)

narzędzia nirsoft - coś a'la sysinternals - większości nie używam, ale
dobrze wiedzieć, że są

4t Tray Minimizer - wrzucam apki z paska do traya, bo pasek mam w
pionie i jest mniej miejsca :)

1by1 - minimalistyczny player

inLight radio - pewnie są lepsze radioplayery, ale ten z sentymentu, bo
jakoś wyszło, że zrobiłem autorowi spolszczenie programu, za co dał mi
dwa klucze na pełną wersję (wersja darmowa powodowała, że niektóre pl
literki przestawały działać)

Sandboxie - żeby coś podejrzanego uruchomić bezpiecznie

TopNetInfo - do internetu/modemu gsm

nanozip/freearc - jak coś chcę spróbować jeszcze mocniej spakować

ThrottleStop - jako undervolting starszego Core2duo