Re: [WINNT] Windows 7 i menu kontekstowe 'Nowy->dokument txt"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 i menu kontekstowe 'Nowy->dokument txt"
From: wiktor <w@invalid.invalid>
Date: Mon, 2 Dec 2013 23:31:56 +0100
Dnia Mon, 2 Dec 2013 22:52:26 +0100, guciU napisał(a):

> Zapisz jako *.reg, zaimportuj jak pisał przedpiśca.
> Mnie pomogło na 2 komputerach z W7 (po nieopatrznym zainstalowaniu triala
> pakietu Office pojawił się problem, który opisałeś).
> Nie pamiętam, czy restart był potrzebny, sprawdź sam.

  Na razie nie działa. Zrestartować komputera teraz nie mogę, ale
obstawiam, że po restarcie też nie będzie działać. (bo analogiczny .reg
dla, powiedzmy rozszerzenia '.w45' działa od razu) Ale OK, jutro dam znać.

  Z drobnymi zmianami radzicie cały czas to samo, co zacytowałem w linku w
pierwszym poście. Mianowicie odbudowę klucza:

> [HKEY_CLASSES_ROOT\.txt\ShellNew]
> "NullFile"=""

  Bo, jeśli dobrze rozumiem, to ten wpis głównie decyduje o pojawieniu się
w menu kontekstowym danego typu pliku w 'Nowy >'.
  Jak już pisałem, u mnie klucz [HKEY_CLASSES_ROOT\.txt] wygląda
podręcznikowo. To nie w nim tkwi problem. Rejestr musi być najwidoczniej
popsuty w innym miejscu.
  wiktor