Re: [WINNT] Windows 7 i menu kontekstowe 'Nowy->dokument txt"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 i menu kontekstowe 'Nowy->dokument txt"
From: wiktor <w@invalid.invalid>
Date: Mon, 2 Dec 2013 20:22:38 +0100
Dnia Mon, 2 Dec 2013 19:50:36 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Pobierz, rozpakuj i zaimportuj do rejestru pliczki
> http://palusinski.nesostrada.pl/dokument.zip

Nic nie pomogło.
Nigdy nie wiem*, czy po merdaniu w rejestrze restartować system czy nie,
ale i tu zrestartowałem, mimo że nie prosiłeś.

* - bo raz o tym piszą w poradach w internecie, a raz nie. Ty też w
pierwszej odpowiedzi napisałeś, by zrestartować, teraz nie.
A przecież jak do pierwszego lepszego pliku dodam odpowiednie wpisy np. w
[HKEY_CLASSES_ROOT\.avi], to bez restartu pojawi się 'Nowy > Plik .avi')