Re: [WINNT] Windows 7 i menu kontekstowe 'Nowy->dokument txt"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 i menu kontekstowe 'Nowy->dokument txt"
From: "guciU" <hejme@home.pl>
Date: Mon, 2 Dec 2013 22:52:26 +0100
Użytkownik "wiktor" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tlda9e590lqa$.w4tvwdgpvw82$.dlg@40tude.net...

Dnia Mon, 2 Dec 2013 19:50:36 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

Pobierz, rozpakuj i zaimportuj do rejestru pliczki
http://palusinski.nesostrada.pl/dokument.zip

Nic nie pomogło.
Nigdy nie wiem*, czy po merdaniu w rejestrze restartować system czy nie,
ale i tu zrestartowałem, mimo że nie prosiłeś.

Zapisz jako *.reg, zaimportuj jak pisał przedpiśca.
Mnie pomogło na 2 komputerach z W7 (po nieopatrznym zainstalowaniu triala pakietu Office pojawił się problem, który opisałeś).
Nie pamiętam, czy restart był potrzebny, sprawdź sam.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CLASSES_ROOT\.txt]
@="txtfile"
"PerceivedType"="text"
"Content Type"="text/plain"

[HKEY_CLASSES_ROOT\.txt\OpenWithProgIDs]
"opendocument.WriterDocument.1"=" "
"opendocument.CalcDocument.1"=" "

[HKEY_CLASSES_ROOT\.txt\PersistentHandler]
@="{5e941d80-bf96-11cd-b579-08002b30bfeb}"

[HKEY_CLASSES_ROOT\.txt\ShellNew]
"NullFile"=""

g u c i U