Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 10 Nov 2013 13:40:06 +0100

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:l5nu1c$v6l$1@node1.news.atman.pl...
Nie DOS, a "DOS". Dobra. Przywołaj z cmentarza chkdsk :)
Ja uważam, że miejsce programu jest tam, gdzie jest on użyteczny. Niezależnie, jak stary by był.

Dopiszę - mnie niespecjalnie interesują super-hiper-duper wypasione progsy, które i tak w tle przywołują chkdsk, a jeszcze przy tym kaszanią pliterki, bo zagraniczne i języka polskiego nie przewidziały. Taki program sobie mogę w... wsadzić, otwieram CMD i robię wszystko, co mi potrzebne. Jak dotąd nie znalazłem programu równie funkcjonalnego jak chkdsk, ktorego funkcjonalność jest powiedzmy, średnia... ale nic lepszego nie mam (po badaniu nośnika, błędne bloki zaznacza nie na bieżąco, lecz dopiero po zakończeniu badania).

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.