Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Sun, 17 Nov 2013 19:45:49 +0100
Ścieżki w jakim sensie, że długie zagłębione?
IMHO chodzi mu o długie nazwy samych plików, zapisuję jakiś plik zwykle rtf lub pdf pod jakąś bardzo długą nazwą (to jest po prostu zwykle pierwsze zdanie jakiegoś tekstu) i win nie protestuje, ale później przy przenoszeniu tego pliku w inne miejsce Total Commanderem (z przyzwyczajenia, TC jest wygodniejszy do przenoszenia/kopiowania) pojawia się komunikat TC, że nazwa pliku jest za długa.
No to skracam nazwę o kilka słów od końca zdania, aż zaakceptuje.
Specjalnej różnicy przy stosowaniu lub nie polskich liter w nazwie pliku nie
zauważyłem.

-----
Nie wiem czy to nadal aktualne, ale nie o nazwy idzie, a o ścieżki.
Nazwy też mają ograniczoną długość.
Jeśli zapisywane są unikodem, to na polskie znaczki przypadają dwa bajty.
Ale mogę się mylić, jeśli tak to proszę o sprostowanie.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>