Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 9 Nov 2013 19:07:41 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości rcfva90u3lj4.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:rcfva90u3lj4.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
- skopiowanie plików pod Kubuntu do innego folderu i próba ich odczytu pod
Windows - błąd dalej występuje.

Ki diabeł?

Mimo wszystko stawiam na jakiś błąd w filesystemie, i/lub popieprzone uprawnienia/własność. Sprobuj tym:
http://www.zeus-software.com/downloads/ntfsaccess
Zdarza się, że program nie ustawi wszystkiego, ale większość powinien. Pomaga czasem, gdy inne kombinacje wysiadają. Może jakiś plik, bądź ich grupa, ma niedozwolony znak w nazwie? Wtedy hurtowa zmiana nazw pod Pingwinem... Najupierdliwszy jest problem z niedozwolonym znakiem w nazwie. Wiem, ze czasem niektórzy kombinują i nazwę widać normalnie, ale, jak zmieniać czcionkę, to raptem niektóe znaki w nazwie są mocno udziwnione. I pół biedy wtedy, gdy zamiast znaku widać krzak, ale jeśli krzak maskuje się w postaci prawidłowo widocznej litery, tylko przy głębszym badaniu mającej inny kod. Jakiś czas temu, mialem sytuację, że pakowałem pliki do archiwum i kilka z tych plików uparcie odmawiało skopiowania do archiwum - pyszczyło, że nie może i nie zrobi, modlitwy, zaklęcia, prośby, groźby, nie skutkowały. Dopiero, jak zmieniłem czcionkę, to raptem kopiowanie udało się. Oczywiście, prawa dostępu i własności zostały dokładnie zresetowane, nic z tego. Dopiero zmiana nazwy spod INNEGO menedżera plików coś pomogła.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.