Re: [WINNT] Stabilność Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność Windows 8
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Tue, 27 Aug 2013 11:18:48 +0000 (UTC)
GAD Zombie <gad@usun.gad.usun.art.pl> wrote:

> Dlaczego tak? Jakie to ma znaczenie przy uruchamianiu aplikacji?

System plików nie ma żadnego znaczenia o ile uwzględnimy prawa dostępu.
Stare aplikacje zazwyczaj zapisują w dane w swoim folderze do którego
mogą nie mieć praw zapisu na współczesnych systemach

> Gdy próbowałem włączyć NFS3 to od razu system zgłosił, że to aplikacja
> 16-bitowa i takich to on nie uruchomi w ogóle. Co do tego ma system plików?

W przypadku NFS3 16-o bitowy jest tylko komponent instalatora. Samą grę
daje się uruchomić po kilku zabiegach bo jest 32-o bitowa choć jest to
mocno kłopotliwe. Trzeba skopiować folder gry i odpowiednie klucze
rejestru (pamiętając o dodaniu Wow6432Node do ścieżki rejestru) z
systemu 32-bit gdzie NFS3 daje się zainstalować oraz wymusić używanie
jednego rdzenia procesora przez grę np. za pomocą shimu
SingleProcAffinity[1] przy pomocy Microsoft Application Compatibility
Toolkit[2] lub polecenia start w Wierszu poleceń.

1.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ee417693(v=vs.85).aspx
2. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30652
--